האם הרשת החרדית תכבוש את הריכוזים החרדיים בארה"ב?

    בעלי אושר עד הם אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. הם נכנסו לשוק לפני כ־20 שנה כאשר הקימו בשותפות עם קו־אופ צפון וקלאבמרקט את רשת "זול פה"
    ארי וידר 1 Comment on האם הרשת החרדית תכבוש את הריכוזים החרדיים בארה"ב?

    הרשת החרדית 'אושר עד' שבניהולם של אנשי עסקים מחסידות גור, מתרחבת אף לארה"ב • היא תעשה תקדים, בכך שהיא רשת הסופרמרקטים הישראלית הראשונה שפורצת לארה"ב

    בעלי אושר עד הם אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. הם נכנסו לשוק לפני כ־20 שנה כאשר הקימו בשותפות עם קו־אופ צפון וקלאבמרקט את רשת "זול פה"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשת החרדית 'אושר עד' שבניהולם של אנשי עסקים מחסידות גור, מתרחבת אף לארה"ב, ולמעשה היא תעשה תקדים, בכך שהיא רשת הסופרמרקטים הישראלית הראשונה שפורצת לארה"ב.

    בכוונת 'אושר עד' לפתוח סניפים בברוקלין מונסי ולייקווד, שהינם בעלי ריכוז חרדי גדול במיוחד. הסניף בבורו פארק יהיה בשטח של 5,700 מ"ר עם 300 מקומות חניה.

    חנות נוספת תיפתח בלייקווד בניו־ג'רזי שמהווה העיר בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר של אוכלוסייה חרדית בארה"ב.

    "המכנה המשותף בין השוק שבו אנחנו פועלים בישראל ובין השוק היהודי בארה"ב הוא הצורך ברמת כשרות גבוהה ובמחירים הנמוכים ביותר", ציין אריה בוים מבעלי הרשת.
    למרות שהמודל יהיה דומה לזה שבישראלף ייעשו התאמות לקהל האמריקאי, כמו למשל מחלקה גדולה של טייק־אוויי שאין בסניפים בישראל.

    בעלי אושר עד הם אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. הם נכנסו לשוק לפני כ־20 שנה כאשר הקימו בשותפות עם קו־אופ צפון וקלאבמרקט את רשת "זול פה".



    1 תגובות

    מיין תגובות